1 Şubat 2011 Salı

Ahlaksız Teklifçi Platonik

Hani blogun başlığı ilişki durumu platonik falan da ben başka isim bulamadım bakmayın öyle yazdığıma. Salladım öyle tuttu yani. Yalan mı? Değil. En son sevgili durumumu yurtdışında 1 haftalık bi kampta, orda kaldığım kasabanın çocuklarından biriyle yaşamıştım. Efenime söyliyim böyle uzuun, sarışıın, şirin mi şirin gülen bi çocuk. Ama tabii "Bi hafta kızım napıcaksın? Ciddi bişi olmıycak, salla gitsin." diyen mantığım beni onunla daha flörtleşmeye başlarken yüzüstü bıraktı.

Ondan sonracığıma biz son gün böyle içkisiz miçkisiz, böyle ayşe'nin 2. doğum günü tarzında bi veda partisi düzenlendi. Tabii içki miçki yok, müzik de bir iğrenç ki hani dans ederek kendimden geçiyim desen, yok olmuyor. Bu çocukla da ben sırnaşıyorum falan hani "Son gece yeaaa nolucak ki?"  kıvamında. Yanında da isveçten gelen bi arkadaşı. Kızın boyu 1.40 ya var ya yok. Tabii yavşaklık benim göbek adım kız dansa kalkmadı ben kaldırdım gittim bide bizim grubun en hoş çocuğuyla tanıştırdım direk gözüne girdim keratanın.

Bende bi nedenle yabancı bi arkadaşımla dans pistinin olduğu bölümden çıktım. Artık kolalarımızı mı tazeliycektik napıcaktık. Ben benim çocukla tıfıl isveçli dışarda takılıo. Yabancı arkadaşım da sağolsun vurdu kıçıma tekmeyi, attı beni bunların yanına dışarı. Ben üşüdüm tabii mont yok bişi yok. Gittiğim ülkede kışın -84724876 falan oluo. Bir sırnaşmalar sarılmalar falan. Ee yani çok da hoş bi kız değilim. Alışkın değilim böyle şeylere. Şişkoyum bu kere. Boyum iyi de o popo denilen kütle yok anacım gitmio yani. Mümkünatı yok. Neyse benimde hoşuma gidio.

Sonra bilin bakalım noldu? İlk ahlaksız teklifimi aldım. Tam da ahlaksız teklif sayılmaz be.Hatta hiç sayılmaz da adı böyle daha bi ciks oldu. Biraz içeriği fazla belli edilmiş bi "Bize gelsene, son gecemiz zati. Seni özliycem. Öpüşelim, yiyişelim, koklaşalım ben seni öyle hatırlarım." Çocuk beni muhallebi kıvamına getirdi tabii, bilmio da yavrum yurdum kızlarının Nuri Alço sağolsun genlerine işleyen uyanıklığı. Dedim yok tatlım başka zamana. Üniversiteye gel görüşürük. Kollarımda bi bebeyle dönmiyim ana yurda.

Velhasıl en son cillop gibi bi çocukla aramda olan şey bu. Platonik takılıorum hala çocuğa. Şimdi o tıfıl, küçük popolu lanet isveçliyle çıkıomuş. Yahu kız kahverengi saçlı öyle isveçli mi olur? Bildiğin çakma yani. Boyarım ben saçlarımı sarıya benzerim isveçliye istiosa hani.

Bu 1. platoniğim. Daha diğerleriyle tanışıcaksınız. Gerçi çoğuyla ben bile tanışmadım da neyse. Bakıcaz. Konuyla da alakasız bi resim koydum. Gözünüz doysun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder